Travelpower.nl scoort een 9.3/10 in 2370 klantenreviews

Klachten

"Foutje! Moet kunnen baas!" We maken ze niet graag, maar leren er wel van! Elke dag doen we ontzettend hard ons best om jou zo goed mogelijk te helpen. Echter kan het voorkomen dat ook wij zelfs een fout maken waar jij de dupe van bent en daar balen we dan keihard van! Helaas geldt het spreekwoord 'Waar mensen werken worden fouten gemaakt' nog steeds, ook bij ons.

Als we een fout hebben gemaakt, horen we dat graag. Vertel het ons alsjeblieft! Daar leren we van en hopen die fout de volgende keer niet meer te maken. Geloof ons, we doen het echt niet expres. Ook wanneer je klachten hebt over een product horen we dat graag. Samen met jou gaan we dan aan de slag om de klacht op te lossen.

Wat nu?

- Neem direct contact met ons op via de klantenservice. Dit kan via de mail, telefoon of WhatsApp. Hier vind je alle contactmogelijkheden. Je krijgt binnen 5 werkdagen bericht.
- We nemen je klachten zeer serieus en gaan er direct mee aan de slag. We houden je op de hoogte van de voortgang. Samen komen we er wel uit.

Heeft onze klachtenservice je niet naar tevredenheid geholpen? Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.